Sesja Posterowa
mgr Ewelina Zygan (UŚ) „Filozoficzne korelacje (eko)logiczne a polonistyczna edukacja licealna”
mgr Sandra Kaszubowska (UG) „Pan Tadeusz i polowanie”
Aleksandra Lange (UŚ) „Historia szopienickiej epidemii ołowicy w odniesieniu do współczesnych realiów Śląska w edukacji polonistycznej”
Małgorzata Figura (UŚ) „Dziecko w katastrofie klimatycznej – świadek, ofiara, aktywista”
Ewelina Kutaś (UŚ) „Co myślą i czują zwierzęta w Quo vadis? O Sienkiewiczowskim cyrku Nerona”
Julia Szewc (Polska) i Alina Zhbadynska (Ukraina) „Ekobrutalizm – nadzieja dla przyrody?”
Kamilla Gicala (UŚ) „Ania z Zielonego Wzgórza. W kręgu nieatropocentrycznej refleksji o świecie”
Alicja Wosik (UŚ), Andrzej Handzlik (UŚ) „O kraju świadczą jego Zwierzęta. Propozycje lekcji ekologicznych dla uczniów szkół podstawowych”
Amanda Caban (UŚ) „I żyli długo i szczęśliwie… i w futerku, iż planami na przyszłość. Storytelling w reklamach proklimatycznych”
Joanna Urbańczyk (UJ) „Wizerunek drzew – literackie ekokształcenie w edukacji polonistycznej”
mgr Justyna Szewczyk (SP nr 1 im. Janusza Korczaka w Pawłowicach) „Oswoić” naturę czy być przez nią „oswojonym”? Dylematy ekologiczne na podstawie tekstów epickich i lirycznych (Mały Książę i Liryki lozańskie)
Natalia Zientek (UŚ), Anita Zaklukiewicz (UŚ) Interpretacja obrazów na lekcjach języka polskiego z wykorzystaniem wiedzy z zakresu ekologii